finally, a punk scene in auckland!

All that crap that doesn't fit any of the other forums
michael_m
Posts: 67
Joined: Sun Aug 22, 2010 8:09 pm

finally, a punk scene in auckland!

Postby michael_m » Sun Jan 30, 2011 11:03 pm

we can thank this good samaritan for 'launching' the first generation of auckland punk

http://www.facebook.com/pages/If-100-pe ... 9928860112

User avatar
wassup rockers
Posts: 3251
Joined: Sun Nov 04, 2007 10:56 am
Location: Auckland City

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby wassup rockers » Sun Jan 30, 2011 11:35 pm

what good cunts! it's about time someone did it!

xsfat
Posts: 6249
Joined: Tue Aug 20, 2002 5:58 pm
Location: Auckland

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby xsfat » Sun Jan 30, 2011 11:44 pm

haha

Code: Select all

hey anyway can i be in the punk scene i want to impress my girlfriend she likes tuf guys lolo!!O!O!! hahaha so can i? how do i enter can i just send u my photo and u give me a ticket into the auckland punk scene? thnku

User avatar
wassup rockers
Posts: 3251
Joined: Sun Nov 04, 2007 10:56 am
Location: Auckland City

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby wassup rockers » Sun Jan 30, 2011 11:47 pm

glad you found it funny broe

User avatar
combatrock
Posts: 2433
Joined: Mon Feb 27, 2006 2:46 pm
Location: Tga / Ham / Akl

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby combatrock » Mon Jan 31, 2011 8:32 am

Is that page a joke?
Image

User avatar
wassup rockers
Posts: 3251
Joined: Sun Nov 04, 2007 10:56 am
Location: Auckland City

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby wassup rockers » Mon Jan 31, 2011 9:54 am

i get the feeling its not..

User avatar
PertHJ
Inventor of 'LOAL'
Posts: 19739
Joined: Tue Aug 20, 2002 8:53 pm
Location: Milano

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby PertHJ » Mon Jan 31, 2011 10:34 am

liked and commented
http://hungjurynz.bandcamp.com/
http://www.discogs.com/user/pertHJ

Drinking beers, hell yeah!! Smoking dope, KICK TO THROAT!!

User avatar
dclxvi
Posts: 13562
Joined: Mon Sep 09, 2002 5:50 pm
Location: pissy shitty bloddy period rape shit cum food stains

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby dclxvi » Mon Jan 31, 2011 12:53 pm

this is pretty mean, such a relief someone's taken the initiative to officially launch a scene - but who is this brazen character?
Kerry wrote:Then at an old age, the neighbour's dog thought it would be crakup to maul him and he died so we chucked him up in the ground.


Cosmo Kramer wrote:i have full qualifications (john grisham novels 1-10) and i am yet to sit the bar exam but i know i will pass

User avatar
dclxvi
Posts: 13562
Joined: Mon Sep 09, 2002 5:50 pm
Location: pissy shitty bloddy period rape shit cum food stains

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby dclxvi » Mon Jan 31, 2011 1:02 pm

http://www.facebook.com/pages/Kamikaze/ ... 826?v=wall

looks like it's one of these fine young chaps.
Kerry wrote:Then at an old age, the neighbour's dog thought it would be crakup to maul him and he died so we chucked him up in the ground.


Cosmo Kramer wrote:i have full qualifications (john grisham novels 1-10) and i am yet to sit the bar exam but i know i will pass

UNIT
Posts: 4640
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:01 am

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby UNIT » Mon Jan 31, 2011 1:09 pm

Can you guys believe that we've been taking part in a scene for years that wasn't even LAUNCHED?!?

User avatar
Cosmo Kramer
Posts: 9886
Joined: Fri Mar 05, 2004 3:27 pm
Location: LFH

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby Cosmo Kramer » Mon Jan 31, 2011 1:10 pm

dclxvi wrote:http://www.facebook.com/pages/Kamikaze/124962324230826?ref=mf#!/pages/Kamikaze/124962324230826?v=wall

looks like it's one of these fine young chaps.


fuck you logan we rule

Image
Image
Kramer Murphy and Associates

User avatar
mmmm....good crack
Posts: 4085
Joined: Tue Aug 20, 2002 5:00 pm
Location: down
Contact:

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby mmmm....good crack » Mon Jan 31, 2011 1:11 pm

About time someone did it. Kudos to this man
Image

User avatar
yellowbus
Posts: 2592
Joined: Sun Oct 07, 2007 9:18 pm
Location: Vellingtong

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby yellowbus » Mon Jan 31, 2011 1:13 pm

Cosmo Kramer wrote:
dclxvi wrote:http://www.facebook.com/pages/Kamikaze/124962324230826?ref=mf#!/pages/Kamikaze/124962324230826?v=wall

looks like it's one of these fine young chaps.


fuck you logan we rule

Image


:lol:

User avatar
Cosmo Kramer
Posts: 9886
Joined: Fri Mar 05, 2004 3:27 pm
Location: LFH

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby Cosmo Kramer » Mon Jan 31, 2011 1:19 pm

fuck, have to post one more picture

fuck...they are only 14-15, i feel bad for laughing at them...but wait...is that a acceptable age to be completly clueless?

maybe they should hang out with Logan or Pert for the day. Kinda like a big brother program


Image
Image
Kramer Murphy and Associates

User avatar
dclxvi
Posts: 13562
Joined: Mon Sep 09, 2002 5:50 pm
Location: pissy shitty bloddy period rape shit cum food stains

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby dclxvi » Mon Jan 31, 2011 2:43 pm

i'm not a very good candidate for such a programme... being a washed-up sellout and all
Kerry wrote:Then at an old age, the neighbour's dog thought it would be crakup to maul him and he died so we chucked him up in the ground.


Cosmo Kramer wrote:i have full qualifications (john grisham novels 1-10) and i am yet to sit the bar exam but i know i will pass

Former Child Star
Posts: 2679
Joined: Sun Nov 28, 2004 1:15 am
Location: Wellington
Contact:

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby Former Child Star » Mon Jan 31, 2011 2:52 pm

thats a pretty nice suburban cul de sac
Image
Image

User avatar
Whitey
Posts: 2891
Joined: Wed Mar 03, 2004 10:13 pm
Location: Roskill

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby Whitey » Mon Jan 31, 2011 3:11 pm

Fuck that moshpit looks insane!


Image
BigBadBazza wrote:keep your shit life experiences for facebook status updates

Image

User avatar
FrankGrimes
Posts: 541
Joined: Mon Apr 05, 2010 2:52 pm
Location: Dunedin

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby FrankGrimes » Mon Jan 31, 2011 3:24 pm

These kids are a bit slow on the draw. Everyone knows the Auckland scene launched months ago, alongside Chazz Rabbles solo record
Image

User avatar
Dennis from Accounts
Posts: 7757
Joined: Fri Sep 09, 2005 6:56 pm
Location: Third Floor, Accounts Department

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby Dennis from Accounts » Mon Jan 31, 2011 4:07 pm

some nice looking squats there
Forums Member of the Year (28.3%)

I've seen the future brother, it is murder.

User avatar
cracker jack
Posts: 3784
Joined: Fri Sep 19, 2003 5:49 pm

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby cracker jack » Mon Jan 31, 2011 4:24 pm

UNIT wrote:Can you guys believe that we've been taking part in a scene for years that wasn't even LAUNCHED?!?



Fuck yeah, I feel ripped off and want a refund.
Lozer› u ppl do porn lol

User avatar
drunk and proud
Posts: 1665
Joined: Wed May 05, 2004 5:31 pm
Location: geek den

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby drunk and proud » Mon Jan 31, 2011 4:36 pm

Whitey wrote:Fuck that moshpit looks insane!


Image


with mean heaps of amps! that shit would be the loudestest

User avatar
drunk and proud
Posts: 1665
Joined: Wed May 05, 2004 5:31 pm
Location: geek den

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby drunk and proud » Mon Jan 31, 2011 4:38 pm

"Then again, there's nothing wrong with having a house party providing you have people tidy up after themselves. You don't need a massive PA or a rig or anything - just some amps, something to run a microphone through and just noise it up.

Up da punx!"

User avatar
Cosmo Kramer
Posts: 9886
Joined: Fri Mar 05, 2004 3:27 pm
Location: LFH

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby Cosmo Kramer » Mon Jan 31, 2011 4:44 pm

maybe you "punx" bands should take them under your wing and show them what "punx" is all about?

:?:
Image
Kramer Murphy and Associates

User avatar
ghetto ninja
Posts: 11424
Joined: Wed Aug 10, 2005 8:13 pm
Location: Knee deep in a suburban nightmare

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby ghetto ninja » Mon Jan 31, 2011 4:55 pm

Thats exactly whats happening. They'll get ruthlessly mocked till they suss it out.
Thats what happened to Shitty Andy.
Martyrdamn wrote:Said 'hey baby gurl' to about seven girls tonight,
turns out girls don't like guys talking about getting up in their guts,
fagets, right.

User avatar
The Ost
mutton chops
Posts: 8776
Joined: Wed Aug 21, 2002 10:00 am
Location: 0931

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby The Ost » Mon Jan 31, 2011 5:24 pm

drunk and proud wrote:"and just noise it up."


Gag.
"Society makes easy targets; colour, creed, sex. " - The Proletariat

INITIO CLUB: "Better than the crap people" since 1997

User avatar
cracker jack
Posts: 3784
Joined: Fri Sep 19, 2003 5:49 pm

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby cracker jack » Mon Jan 31, 2011 5:35 pm

ghetto ninja wrote:Thats exactly whats happening. They'll get ruthlessly mocked till they suss it out.
Thats what happened to Shitty Andy.


"Ruthlessly Mocked" would be a good name for a band for a bunch of young fellas starting off.
Lozer› u ppl do porn lol

User avatar
dclxvi
Posts: 13562
Joined: Mon Sep 09, 2002 5:50 pm
Location: pissy shitty bloddy period rape shit cum food stains

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby dclxvi » Mon Jan 31, 2011 5:38 pm

ghetto ninja wrote:Thats exactly whats happening. They'll get ruthlessly mocked till they suss it out.
Thats what happened to Shitty Andy.


did he "suss it out"?

If 100 people join i will Launch an Auckland Punk Scene wrote:Wer really not fussy if you like to break shit wel let you play
Kerry wrote:Then at an old age, the neighbour's dog thought it would be crakup to maul him and he died so we chucked him up in the ground.


Cosmo Kramer wrote:i have full qualifications (john grisham novels 1-10) and i am yet to sit the bar exam but i know i will pass

User avatar
ghetto ninja
Posts: 11424
Joined: Wed Aug 10, 2005 8:13 pm
Location: Knee deep in a suburban nightmare

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby ghetto ninja » Mon Jan 31, 2011 5:38 pm

Oh dear. The kid has started replying to wall posts, this is perty funny.
Martyrdamn wrote:Said 'hey baby gurl' to about seven girls tonight,
turns out girls don't like guys talking about getting up in their guts,
fagets, right.

User avatar
FrankGrimes
Posts: 541
Joined: Mon Apr 05, 2010 2:52 pm
Location: Dunedin

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby FrankGrimes » Mon Jan 31, 2011 5:44 pm

Stoked that The Rabble are in talks to headline the scene
Image

User avatar
General Mutante
Posts: 9843
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:57 pm
Location: Beyond the Thunderdome...
Contact:

Re: finally, a punk scene in auckland!

Postby General Mutante » Mon Jan 31, 2011 5:45 pm

I have offered to teach them how to do some anarchy.
Little Miss Twoshoes wrote:Violent period sex is a pretty good indicator that you're into someone, I think

FC wrote:I like that the swearing is removed. That's gangsta.

http://carnival01.bandcamp.com/


Return to “Miscellaneous”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests