WTF!?!?! shit thread...

All that crap that doesn't fit any of the other forums
User avatar
Drax
Posts: 4820
Joined: Thu Oct 29, 2009 3:17 am
Location: Running with men G.
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Drax » Mon Nov 17, 2014 1:25 am

I'm kind of horrified and amused by this: https://ia700408.us.archive.org/35/item ... ine-PD.mp4

User avatar
Dead Kid
Posts: 5965
Joined: Tue Aug 09, 2005 5:52 pm
Location: Auckland
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Dead Kid » Sat Nov 22, 2014 5:17 pm

Johnny Rotten admits to spending £10k on iPad apps:
http://www.playerattack.co.nz/news/2014 ... ios-games/
General Mutante wrote:"So you think you're floating in mint sauce son"

User avatar
Max
Posts: 1265
Joined: Tue Apr 13, 2010 10:37 pm

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Max » Sun Nov 30, 2014 11:21 pm

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Fo_caQQKS5o[/video]

User avatar
Dead Kid
Posts: 5965
Joined: Tue Aug 09, 2005 5:52 pm
Location: Auckland
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Dead Kid » Sun May 03, 2015 2:18 am

Image
General Mutante wrote:"So you think you're floating in mint sauce son"

User avatar
Marrow
real poo particles
Posts: 3748
Joined: Sun Aug 03, 2008 12:38 pm
Location: lost in the Warp
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Marrow » Mon May 04, 2015 7:22 am

I have a feeling that's actually not satire, and that deeply concerns me :/
Dead Kid wrote:Just leave your friends at home this time eh... Spelling-Mistake Chris, Hit On All The Moderators Chris, Anti-Social Chris, and I think that's when Make-Every-Thread-Twice-As-Long-As-It-Needs-To-Be Chris showed up. I'm telling you, you've got to sort your foruming out bro
PertHJ wrote:You can't drink your coffee and fuck it too

User avatar
aerozol
Posts: 1402
Joined: Tue Jan 17, 2012 11:26 am

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby aerozol » Mon May 04, 2015 10:11 am

Doesn't really seem like something that has to concern anyone who doesn't want to be concerned

Edit: it's really hard to tell the intent of that.

Edit edit: The full article is much better
http://www.nytimes.com/2015/03/22/opinion/sunday/judith-shulevitz-hiding-from-scary-ideas.html?_r=0
F U internet etc

User avatar
Dead Kid
Posts: 5965
Joined: Tue Aug 09, 2005 5:52 pm
Location: Auckland
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Dead Kid » Mon May 04, 2015 12:22 pm

If Play-Doh works, it works. Can't argue with the facts.
General Mutante wrote:"So you think you're floating in mint sauce son"

User avatar
Dead Kid
Posts: 5965
Joined: Tue Aug 09, 2005 5:52 pm
Location: Auckland
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Dead Kid » Thu Jul 23, 2015 6:28 pm

[video]http://www.youtube.com/watch?v=V88YDcJsZ80[/video]
General Mutante wrote:"So you think you're floating in mint sauce son"

User avatar
Max
Posts: 1265
Joined: Tue Apr 13, 2010 10:37 pm

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Max » Fri Oct 09, 2015 5:27 am

https://www.youtube.com/user/cindybin2001/about

YOU POT SMOKERS ARE HORRIBLE FOR MAKING FUN OF ME FOR COLLECTING DOLLS! YOU ARE JUST HORRIBLE, HORRIBLE PEOPLE! I HAVE EXPLAINED OVER AND OVER THAT DOLL COLLECTING IS A VERY POPULAR, REWARDING HOBBY FOR ADULTS! ADULTS! GET THAT THROUGH YOUR HEAD! THERE ARE THOUSANDS OF DOLL VIDEOS, GROUPS, WEBSITES, CLUBS, GUIDE BOOKS, MAGAZINES, ETC. I GO TO VINTAGE DOLL AND TOY SHOWS AND THEY ARE PACKED, WITH ADULTS! THE GUYS GO FOR ACTION FIGURES, CARS, TRAINS, AND THE LADIES GO FOR COLLECTIBLE DOLLS! WE LIKE TO SEW FOR THEM, FIX THEM, UP, DISPLAY THEM, LEARN THEIR HISTORY, ETC. IT IS JUST A HOBBY! I HAVE MANY HOBBIES, I JUST DON'T MAKE VIDEOS OF THEM! I LIKED DOLLS AS A CHILD AND THEN PACKED THEM AWAY IN MY TEENS, AND THEN RAISED MY FAMILY AND GOT INTO DOLLS IN MY 40'S WHEN I FOUND SOME LIBRARY BOOKS ON VINTAGE BARBIES, WHICH CAN BE VALUABLE AND COLLECTIBLE THESE DAYS! THEN I FOUND INTERNET DOLL GROUPS AND WEBSITES, AND YOUTUBE, AND WAS HAVING SO MUCH FUN HERE, AND YOU JERKS RUINED IT!


cindybin2001 2 months ago

I HATE YOU PEOPLE! I HOPE YOU ALL ROT IN HELL!!! I HATE YOU ALL! I HATE YOU I HATE YOU I HATE YOU I HATE YOU I HATE YOU! YOU MAKE ME HATE MYSELF! MY SELF ESTEEM IS LOW ENOUGH AS IT IS WITHOUT YOU PEOPLE MAKING ME FEEL EVEN WORSE ABOUT MYSELF! I WISH I HAD NEVER COME TO YOUTUBE,YOU PEOPLE MAKE ME WANT TO DIE

User avatar
akaxo
Posts: 8518
Joined: Sun Aug 07, 2005 11:28 am
Location: antichristchurch

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby akaxo » Fri Jan 08, 2016 11:41 pm

currently available for pre-order, official merch

Image

http://shop.season-of-mist.com/abbath-abbath-snow-globe
We must secure the extinction of all people and no future for any children

User avatar
Subcide
Posts: 3227
Joined: Sat Jan 07, 2006 1:09 am
Location: Subcide Webzine
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Subcide » Sun Jan 10, 2016 10:36 am

akaxo wrote:currently available for pre-order, official merch

Image

http://shop.season-of-mist.com/abbath-abbath-snow-globe


Obviously targeted toward Germans. They'll buy all sorts of bollocks.
'I Like It When You Die' is the fourth album by American grindcore band Anal Cunt. The album was originally titled You're Gay, and the album cover was going to contain a mirror, but this idea was later changed

Image

User avatar
Subcide
Posts: 3227
Joined: Sat Jan 07, 2006 1:09 am
Location: Subcide Webzine
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Subcide » Sun Jan 10, 2016 4:59 pm

'I Like It When You Die' is the fourth album by American grindcore band Anal Cunt. The album was originally titled You're Gay, and the album cover was going to contain a mirror, but this idea was later changed

Image

User avatar
Lurch
Posts: 3611
Joined: Wed Sep 15, 2004 11:27 pm
Location: Hillcrest, Hamilton

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Lurch » Sun Jan 10, 2016 10:21 pm

As awesome as that girl seems she'd never close to my favourite NZ Pornstar: Liz.
Image

User avatar
9seconds
Posts: 1908
Joined: Thu Jun 19, 2014 8:16 pm

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby 9seconds » Mon Jan 11, 2016 10:40 am

well im embarrassed
Image
"Look how happy he is"

User avatar
Subcide
Posts: 3227
Joined: Sat Jan 07, 2006 1:09 am
Location: Subcide Webzine
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Subcide » Wed Jan 13, 2016 2:13 pm

'I Like It When You Die' is the fourth album by American grindcore band Anal Cunt. The album was originally titled You're Gay, and the album cover was going to contain a mirror, but this idea was later changed

Image

User avatar
Rizzo
Posts: 3209
Joined: Mon Sep 02, 2002 9:23 pm
Location: The City

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Rizzo » Wed Jan 13, 2016 7:24 pm

Made it 40 seconds. Need some new jeans bros, got holes in ya knees.
General Mutante wrote:Turning the other cheek is for christians and other assorted boring cunts. Bring on the hate. SACRIFICE THE GOLDEN CHILD!

akaxo wrote:if metal isn't elitist it is false

User avatar
Dead Kid
Posts: 5965
Joined: Tue Aug 09, 2005 5:52 pm
Location: Auckland
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Dead Kid » Mon Jan 25, 2016 7:23 pm

Image
General Mutante wrote:"So you think you're floating in mint sauce son"

User avatar
hiv-positive
Posts: 1792
Joined: Tue Oct 24, 2006 3:48 pm
Location: Veins

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby hiv-positive » Tue Jan 26, 2016 10:56 pm

Subcide wrote:https://www.youtube.com/watch?v=_6NiqFPMevw


Had to peruse the tubes to see if there was any of this birds work available - what a rough fucking bushpig.

Sorta made me somewhat homesick for Palmy circa '95, in a sad way. Honestly can't believe someone actually encouraged her to go all the way to the states, let alone paid her to fuck on camera.

User avatar
Subcide
Posts: 3227
Joined: Sat Jan 07, 2006 1:09 am
Location: Subcide Webzine
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Subcide » Tue Jan 26, 2016 11:50 pm

'I Like It When You Die' is the fourth album by American grindcore band Anal Cunt. The album was originally titled You're Gay, and the album cover was going to contain a mirror, but this idea was later changed

Image

User avatar
Dead Kid
Posts: 5965
Joined: Tue Aug 09, 2005 5:52 pm
Location: Auckland
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Dead Kid » Wed Feb 17, 2016 10:19 pm

Image
General Mutante wrote:"So you think you're floating in mint sauce son"

User avatar
Subcide
Posts: 3227
Joined: Sat Jan 07, 2006 1:09 am
Location: Subcide Webzine
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Subcide » Thu Feb 18, 2016 12:16 am









'I Like It When You Die' is the fourth album by American grindcore band Anal Cunt. The album was originally titled You're Gay, and the album cover was going to contain a mirror, but this idea was later changed

Image

User avatar
Subcide
Posts: 3227
Joined: Sat Jan 07, 2006 1:09 am
Location: Subcide Webzine
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Subcide » Thu Feb 18, 2016 4:00 pm

'I Like It When You Die' is the fourth album by American grindcore band Anal Cunt. The album was originally titled You're Gay, and the album cover was going to contain a mirror, but this idea was later changed

Image

User avatar
Drax
Posts: 4820
Joined: Thu Oct 29, 2009 3:17 am
Location: Running with men G.
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Drax » Wed Feb 24, 2016 12:37 am

I think you forgot to post this: Image

User avatar
Subcide
Posts: 3227
Joined: Sat Jan 07, 2006 1:09 am
Location: Subcide Webzine
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Subcide » Wed Feb 24, 2016 3:12 am

Get fucked!
'I Like It When You Die' is the fourth album by American grindcore band Anal Cunt. The album was originally titled You're Gay, and the album cover was going to contain a mirror, but this idea was later changed

Image

User avatar
Drax
Posts: 4820
Joined: Thu Oct 29, 2009 3:17 am
Location: Running with men G.
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Drax » Thu Feb 25, 2016 9:25 pm

hiv-positive wrote:Had to peruse the tubes to see if there was any of this birds work available - what a rough fucking bushpig.

Sorta made me somewhat homesick for Palmy circa '95, in a sad way. Honestly can't believe someone actually encouraged her to go all the way to the states, let alone paid her to fuck on camera.


ronnynolegs 3 years ago

SHE HAS A HANDY CAPPED SISTER WHOS NAME IS IRONICALLY ANNA MILLS SHE CERTAINLY WAS AN ANIMAL/ HER DAD LOVED HER AND SHE COULDN'T TELL ANY ONE.. FUCKN SICK CUNT WAS A BIG CASE BACK HERE YEARS AGO AND YEP SHE GOT PREGNANT.. ON A BRIGHTER NOTE:- MY FAVORITE PART IS HER GLORY HOLE SCENE WITH THE BLACK COCK IN THE TOILET SHE IS ON METH IN THAT LOL LOOK AT HER EYES...I had a good wank when i seen her at the irish at singled out fuck she looked sexy/ dominatrix looking yum tasty...
:BIG: ON A BRIGHTER NOTE:- :BIG:

mark tyler
Posts: 1446
Joined: Mon Dec 31, 2007 9:14 am
Location: Milton

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby mark tyler » Fri Feb 26, 2016 9:21 pm

Drax wrote:
hiv-positive wrote:Had to peruse the tubes to see if there was any of this birds work available - what a rough fucking bushpig.

Sorta made me somewhat homesick for Palmy circa '95, in a sad way. Honestly can't believe someone actually encouraged her to go all the way to the states, let alone paid her to fuck on camera.


ronnynolegs 3 years ago

SHE HAS A HANDY CAPPED SISTER WHOS NAME IS IRONICALLY ANNA MILLS SHE CERTAINLY WAS AN ANIMAL/ HER DAD LOVED HER AND SHE COULDN'T TELL ANY ONE.. FUCKN SICK CUNT WAS A BIG CASE BACK HERE YEARS AGO AND YEP SHE GOT PREGNANT.. ON A BRIGHTER NOTE:- MY FAVORITE PART IS HER GLORY HOLE SCENE WITH THE BLACK COCK IN THE TOILET SHE IS ON METH IN THAT LOL LOOK AT HER EYES...I had a good wank when i seen her at the irish at singled out fuck she looked sexy/ dominatrix looking yum tasty...
:BIG: ON A BRIGHTER NOTE:- :BIG:


:lol: :lol: :lol: that is seriously what.the.fuck alright
General Mutante wrote:This just goes to show that if you've got anything remotely constructive to say then here's not the best place to say it.

arkie
Posts: 1537
Joined: Tue Aug 25, 2009 1:25 am
Location: hinternet
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby arkie » Thu Mar 31, 2016 10:53 pm

Appropriate:
Radio NZ wrote:Colorado drugs model better - Police Association
Image
Association president Greg O'Connor told Morning Report that any liberalisation of drug laws needed to recognise that you cannot decouple drug use from the dealers.

He distinguished between the approaches taken in the Netherlands and the US state of Colorado, saying only the latter had tackled supply. He argued that the simple tolerance adopted in the Netherlands did nothing to regulate drug dealers.

"If you are going to liberalise our drug laws, you have to have a look at Colorado which is probably a better model than the Netherlands" he said.

What a time to be alive

User avatar
Subcide
Posts: 3227
Joined: Sat Jan 07, 2006 1:09 am
Location: Subcide Webzine
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Subcide » Sat Apr 02, 2016 8:16 pm

arkie wrote:Appropriate:
Radio NZ wrote:Colorado drugs model better - Police Association
Image
Association president Greg O'Connor told Morning Report that any liberalisation of drug laws needed to recognise that you cannot decouple drug use from the dealers.

He distinguished between the approaches taken in the Netherlands and the US state of Colorado, saying only the latter had tackled supply. He argued that the simple tolerance adopted in the Netherlands did nothing to regulate drug dealers.

"If you are going to liberalise our drug laws, you have to have a look at Colorado which is probably a better model than the Netherlands" he said.

What a time to be alive


I heard his interview where he said all this. He's also about to head off to check out some country (Paraguay I think) where all drugs have been decriminalised and drug related crime has almost disappeared as a result
'I Like It When You Die' is the fourth album by American grindcore band Anal Cunt. The album was originally titled You're Gay, and the album cover was going to contain a mirror, but this idea was later changed

Image

User avatar
Subcide
Posts: 3227
Joined: Sat Jan 07, 2006 1:09 am
Location: Subcide Webzine
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Subcide » Sat Apr 02, 2016 10:15 pm

'I Like It When You Die' is the fourth album by American grindcore band Anal Cunt. The album was originally titled You're Gay, and the album cover was going to contain a mirror, but this idea was later changed

Image

User avatar
Marrow
real poo particles
Posts: 3748
Joined: Sun Aug 03, 2008 12:38 pm
Location: lost in the Warp
Contact:

Re: WTF!?!?! shit thread...

Postby Marrow » Sat Apr 02, 2016 11:30 pm

Dead Kid wrote:Just leave your friends at home this time eh... Spelling-Mistake Chris, Hit On All The Moderators Chris, Anti-Social Chris, and I think that's when Make-Every-Thread-Twice-As-Long-As-It-Needs-To-Be Chris showed up. I'm telling you, you've got to sort your foruming out bro
PertHJ wrote:You can't drink your coffee and fuck it too


Return to “Miscellaneous”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests