Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.2011)

Have your say about the latest band/album/zine/movie/DVD/show that you either loved or hated
blastman
Posts: 2264
Joined: Sat Jul 02, 2005 7:50 pm
Location: Stupid Fucking Auckland

Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.2011)

Postby blastman » Sun May 22, 2011 11:31 am

Fucking mean-as night!!! Show was a total success and pretty fucking good turnout. Cheers to all the peeps that leant gear to the show and cheers to all the bands for playing.

Discorpse: Hope people enjoyed our set.
Crimes: Didn't see their set as I was doing door but what I heard was pretty fucking intense.
Shock Futuro: Same as Crimes. Although I managed to see MARTIN BODDY YEAH get on stage with the mic. Rad set from the sounds of it.

(Note: I only managed to get photos of the last 3 bands)

Nvmbskvll: Fucking ridiculous.
Image
Image
Image

Methdrinker: Slow as fuck and heavy as fuck. Crushing set. (Cheers to ignosam for Methdrinker cd hookup - album sounds fucking dope!!!)
Image
Image
Image

Electric Mayhem: 1st time seeing them and I was fucking stoked and blown away by them.
Image
Image
Image
Image

All photos I took can be seen here:
http://www.myspace.com/discorpse/photos ... _ViewAlbum

Hilarious side note: I got told by management, at the end of the night, not to book these kinds of bands because it brings trouble makers to the show. :lol:

10/10

gareth palmy
Posts: 378
Joined: Thu Nov 20, 2008 6:14 pm
Location: manson pnhc

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby gareth palmy » Sun May 22, 2011 12:50 pm

maybe they should hire harder bouncers,that owner is the biggest cock out he the ones who say's go ahead smoke dope drink your own piss out back ,then complain's about people just having a good time

methdrinker and punk/hardcore comp 12inches are so sweet

good hangs with all

User avatar
hellocoy
Posts: 165
Joined: Fri Dec 19, 2008 1:41 am

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby hellocoy » Sun May 22, 2011 1:41 pm

show was awesome apart from the fact palmy was a bit inhospitable. methdrinker numbskull and Electric mayhem were dope.

jsilents
Posts: 78
Joined: Mon Jan 31, 2005 9:50 am
Location: Swamptown

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby jsilents » Sun May 22, 2011 2:09 pm

hellocoy wrote:show was awesome apart from the fact palmy was a bit inhospitable.


Hehe. "You done took a wrong turn".
Totally agree that management need to get their shit together and be a bit more consistant. Maybe if he wasn't pissed out of his tree he'd at least have some idea of what's actually going on. Great show tho wish I could have stayed for last two bands but wasn't to be. Nvmbskvll were fucking brilliant! 0X

xBANDITOx
Posts: 364
Joined: Mon Nov 19, 2007 11:04 pm
Location: PNC
Contact:

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby xBANDITOx » Sun May 22, 2011 3:52 pm

pretty good

discorpse, methdrinker and electric mayhem are pretty good

missed the other bands cause i was being a tough guy fat cunt

all the people who got kicked out should be real happy the old royal bouncers weren't working haha
_JESSE wrote:dont wana show up to play an gt beting up by a girl that woul b inmbarasing

User avatar
ragequit
Posts: 529
Joined: Sun May 04, 2008 6:25 pm
Location: Ellerslie

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby ragequit » Sun May 22, 2011 3:59 pm

Venue sounds great, can't wait to play here!

User avatar
Marms
Posts: 3990
Joined: Sun Mar 13, 2005 12:50 pm
Location: AVHC. Are you happy now Jerry?
Contact:

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby Marms » Sun May 22, 2011 4:31 pm

blastman wrote:Hilarious side note: I got told by management, at the end of the night, not to book these kinds of bands because it brings trouble makers to the show. :lol:

haha i wonder how the Entrails show will go down then

blastman
Posts: 2264
Joined: Sat Jul 02, 2005 7:50 pm
Location: Stupid Fucking Auckland

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby blastman » Sun May 22, 2011 8:22 pm

Cheers to Sarah for some Discorpse photos:
Image
Image

Marms wrote:
blastman wrote:Hilarious side note: I got told by management, at the end of the night, not to book these kinds of bands because it brings trouble makers to the show. :lol:

haha i wonder how the Entrails show will go down then


Good question. Will have to wait until July 1st to find out.

User avatar
Dixon Cider A.C.
Posts: 3917
Joined: Fri Aug 24, 2007 1:09 pm
Location: pito one

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby Dixon Cider A.C. » Sun May 22, 2011 8:37 pm

buncha savages in this town

fuzz
Posts: 5922
Joined: Tue Aug 20, 2002 7:32 pm
Location: Melbourne

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby fuzz » Sun May 22, 2011 8:51 pm

Marms wrote:
blastman wrote:Hilarious side note: I got told by management, at the end of the night, not to book these kinds of bands because it brings trouble makers to the show. :lol:

haha i wonder how the Entrails show will go down then

:wink:

Betray
Posts: 169
Joined: Tue Aug 12, 2008 4:11 pm
Location: PNHC

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby Betray » Mon May 23, 2011 12:15 am

I LIKE METHDRINKER NUMBSKULL DISCORPSE AND ELECTRIC MAYHEM.

blastman
Posts: 2264
Joined: Sat Jul 02, 2005 7:50 pm
Location: Stupid Fucking Auckland

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby blastman » Mon May 23, 2011 8:44 am

Betray wrote:I LIKE METHDRINKER NUMBSKULL DISCORPSE AND ELECTRIC MAYHEM.


I liked the crumbed fish-burger I got at Hawaiian after the show. What a way to top the night.

UNIT
Posts: 4640
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:01 am

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby UNIT » Tue May 24, 2011 1:17 pm

This shoe was cool bananas.

Alf Stewart
Posts: 57
Joined: Tue Jan 29, 2008 4:59 pm

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby Alf Stewart » Wed May 25, 2011 11:44 pm

Palmy had an all g skate park with red bull hussies giving out drinks, that was cool.....1086

dimery
Posts: 2463
Joined: Sun Jul 09, 2006 8:48 pm

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby dimery » Thu May 26, 2011 12:08 am

adam??!

User avatar
Cosmo Kramer
Posts: 9886
Joined: Fri Mar 05, 2004 3:27 pm
Location: LFH

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby Cosmo Kramer » Thu May 26, 2011 10:15 am

dimery wrote:adam??!



haha fuck, doubt it boiiii Image
Image
Kramer Murphy and Associates

dimery
Posts: 2463
Joined: Sun Jul 09, 2006 8:48 pm

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby dimery » Thu May 26, 2011 4:39 pm

he's the only dude i know who uses the word hussies/had a free red bull haha.

User avatar
stabwound
Posts: 1980
Joined: Wed Dec 10, 2003 11:10 pm
Location: melbourne

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby stabwound » Thu May 26, 2011 5:41 pm

oi discorpse do you have anything online i can listen to???
Image

User avatar
Dixon Cider A.C.
Posts: 3917
Joined: Fri Aug 24, 2007 1:09 pm
Location: pito one

Re: Meth/E.M./Nvmkskvll/S.F./Crimes/Discorpse@Royal(May20.20

Postby Dixon Cider A.C. » Thu May 26, 2011 7:57 pm



Return to “Reviews”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests