Parachute 2003

All posts prior to 16-04-05 have been archived here.
User avatar
HTDS
Posts: 3556
Joined: Tue Aug 20, 2002 9:15 pm
Location: a place no-one else is
Contact:

wq

Postby HTDS » Wed Feb 05, 2003 11:07 pm

yessssss that was us....oh wait.....it wasnt massive...
Image
Well it aint gunna suck itself...
0274594849

M@
Posts: 1641
Joined: Tue Aug 20, 2002 4:41 pm

Postby M@ » Wed Feb 05, 2003 11:10 pm

rather big?

i was tenting three tents away from that

User avatar
HTDS
Posts: 3556
Joined: Tue Aug 20, 2002 9:15 pm
Location: a place no-one else is
Contact:

das

Postby HTDS » Wed Feb 05, 2003 11:14 pm

about the size of any normal persons head...lol...on a stick :evil:
Image

Well it aint gunna suck itself...

0274594849

User avatar
epiphany
Posts: 678
Joined: Sat Aug 31, 2002 1:34 pm
Contact:

Postby epiphany » Wed Feb 05, 2003 11:18 pm

yea unity was cool, but i wouldnt exactly call her massive 8)

awwww kate i luff you to and david toooo :)

box car racer i wanted to meet you cos you post all the time on here and shit but i had no idea what you looked like.. i saw your band playing tho.. you arent the singer by any chance are you?

M@
Posts: 1641
Joined: Tue Aug 20, 2002 4:41 pm

Postby M@ » Wed Feb 05, 2003 11:18 pm

yep. someone around that tent called me (neverthematt) one night, right after i knocked over their tent pole..i doubt it was you guys thou...??

M@
Posts: 1641
Joined: Tue Aug 20, 2002 4:41 pm

Postby M@ » Wed Feb 05, 2003 11:19 pm

epiphany wrote:yea unity was cool, but i wouldnt exactly call her massive 8)

awwww kate i luff you to and david toooo :)

box car racer i wanted to meet you cos you post all the time on here and shit but i had no idea what you looked like.. i saw your band playing tho.. you arent the singer by any chance are you?


yeah i am the singer...

User avatar
epiphany
Posts: 678
Joined: Sat Aug 31, 2002 1:34 pm
Contact:

Postby epiphany » Wed Feb 05, 2003 11:23 pm

hahaha i thought so.. thats funny.. i know you but you dont know me :twisted:

M@
Posts: 1641
Joined: Tue Aug 20, 2002 4:41 pm

Postby M@ » Wed Feb 05, 2003 11:25 pm

yea i thought about meeting up at paras before paras. thats all that become of that thought thou... :roll:

Deth_Mong
KFC Vegan
Posts: 762
Joined: Mon Jan 13, 2003 1:14 am
Contact:

Postby Deth_Mong » Wed Feb 05, 2003 11:26 pm

epiphany wrote:hahaha i thought so.. thats funny.. i know you but you dont know me :twisted:


i know none of you guys yet have regular banter on this board with you's. how strange.
c+_+ *_* ^_^ >.< ;,,,;

M@
Posts: 1641
Joined: Tue Aug 20, 2002 4:41 pm

Postby M@ » Wed Feb 05, 2003 11:28 pm

ive seen j00 before deth (i think?) at the mumdollar pizza pizza cd release...or maybe not.. :roll:

User avatar
epiphany
Posts: 678
Joined: Sat Aug 31, 2002 1:34 pm
Contact:

Postby epiphany » Wed Feb 05, 2003 11:28 pm

ok i dont quite get that but anyway... yea i meant to meet a few people that i didnt, but then met heaps more, adn some random ones like slaughter who was just like "hey you guys are the lot off punkas.com arent you" to me and david and rosy and shyte hahah


:oops:

M@
Posts: 1641
Joined: Tue Aug 20, 2002 4:41 pm

Postby M@ » Wed Feb 05, 2003 11:30 pm

wix.

Deth_Mong
KFC Vegan
Posts: 762
Joined: Mon Jan 13, 2003 1:14 am
Contact:

Postby Deth_Mong » Wed Feb 05, 2003 11:30 pm

What i mean epi is, we all talk here on this messageboard but have never met or socialised in real life.

I think that is funny and very 90's.
c+_+ *_* ^_^ >.< ;,,,;

User avatar
Martli
Formerly known as Jared.com
Posts: 3818
Joined: Tue Aug 20, 2002 7:12 pm
Location: Hades

Postby Martli » Wed Feb 05, 2003 11:31 pm

hehehehe one day deth, you'll meet me, that will be a very funny day indeed...
Cosmo Kramer wrote:key word being "probaber;y"

M@
Posts: 1641
Joined: Tue Aug 20, 2002 4:41 pm

Postby M@ » Wed Feb 05, 2003 11:32 pm

yes you would be right and correct deph

User avatar
epiphany
Posts: 678
Joined: Sat Aug 31, 2002 1:34 pm
Contact:

Postby epiphany » Wed Feb 05, 2003 11:37 pm

deeeeeeeeeef yea im annoyed cos ive been around you a few times but have no idea what you look like etc etc.. same with mister box car but now i DO

:D and im loosing the net soon :cry: so we will just have to be randomly introduced

fuck its pathetic but i really love this board cos i have met all my best friends that i live for today off it

*emos out*

M@
Posts: 1641
Joined: Tue Aug 20, 2002 4:41 pm

Postby M@ » Wed Feb 05, 2003 11:41 pm

yeah this bored rulz0r the w0rld

Deth_Mong
KFC Vegan
Posts: 762
Joined: Mon Jan 13, 2003 1:14 am
Contact:

Postby Deth_Mong » Wed Feb 05, 2003 11:43 pm

epiphany wrote:deeeeeeeeeef yea im annoyed cos ive been around you a few times but have no idea what you look like etc etc.. same with mister box car but now i DO

:D and im loosing the net soon :cry: so we will just have to be randomly introduced

fuck its pathetic but i really love this board cos i have met all my best friends that i live for today off it

*emos out*


you finally leaving home epi? aww no net :( boo hoo. :(

<-- lol just cracked the 200 posts mark again 8)
c+_+ *_* ^_^ >.< ;,,,;

M@
Posts: 1641
Joined: Tue Aug 20, 2002 4:41 pm

Postby M@ » Wed Feb 05, 2003 11:45 pm

*emo's out*


its alright epi. poor out your heart :(

User avatar
epiphany
Posts: 678
Joined: Sat Aug 31, 2002 1:34 pm
Contact:

Postby epiphany » Wed Feb 05, 2003 11:49 pm

yeah this bored rulz0r the w0rld

hehe yea exactly.. we are all very bored :lol:

yea dude, i booked my plane ticket today for a week away, wednesday the 12th, one way to wellington :P so internet cafes for chrissi for a loooong time methinks

nah but like, ariana and bonnie who i am flatting with i met off punkas, and all my best mates at the moment, and nearly everyone i really care about i met off here or somethign to do with here...

*hugs the board*

User avatar
[absolut d-takt råpunk]
Posts: 5661
Joined: Tue Aug 20, 2002 2:57 pm
Location: Belson
Contact:

Postby [absolut d-takt råpunk] » Wed Feb 05, 2003 11:51 pm

Chrissi wrote:nah but like, ariana and bonnie who i am flatting with i met off punkas


have you met them before?
Image
________________________________________________________________
Image

Deth_Mong
KFC Vegan
Posts: 762
Joined: Mon Jan 13, 2003 1:14 am
Contact:

Postby Deth_Mong » Wed Feb 05, 2003 11:54 pm

wow..

moving to welly ='s good
moving to akc ='s mondo
c+_+ *_* ^_^ >.< ;,,,;

Ariana
Posts: 150
Joined: Sun Sep 01, 2002 3:14 pm
Location: smelson
Contact:

efea

Postby Ariana » Wed Feb 05, 2003 11:55 pm

read it harder
Light a candle for the sinners set the world on fire.

xsfat
Posts: 6244
Joined: Tue Aug 20, 2002 5:58 pm
Location: Auckland

Postby xsfat » Wed Feb 05, 2003 11:56 pm

i'l b seein u 2 chrissi. hve u guys sortd anythin out yet? righto ari & bonnie hve my cellphone so if u need any help, feel free 2 ask. im bak in wgtn from feb 23 onwards. bein in a far away city is quite the scare.

M@
Posts: 1641
Joined: Tue Aug 20, 2002 4:41 pm

Postby M@ » Wed Feb 05, 2003 11:57 pm

read it harder


hey this isnt the three word game thats about 10 posts down the list :roll

User avatar
Martli
Formerly known as Jared.com
Posts: 3818
Joined: Tue Aug 20, 2002 7:12 pm
Location: Hades

Postby Martli » Wed Feb 05, 2003 11:59 pm

pooh smelly, whats mums new secret?
Cosmo Kramer wrote:key word being "probaber;y"

User avatar
epiphany
Posts: 678
Joined: Sat Aug 31, 2002 1:34 pm
Contact:

Postby epiphany » Thu Feb 06, 2003 12:00 am

Yes alex i have met ari.

Thanks ethel :) im sooo excited... kinda scared cos i dont know wellington at all tho but yay! Its gotta be better than where i am now, i cant wait :D

M@
Posts: 1641
Joined: Tue Aug 20, 2002 4:41 pm

Postby M@ » Thu Feb 06, 2003 12:01 am

theres another call straight from leftfield :?

M@
Posts: 1641
Joined: Tue Aug 20, 2002 4:41 pm

Postby M@ » Thu Feb 06, 2003 12:02 am

Martli Fartli wrote:pooh smelly, whats mums new secret?


:roll:

Ariana
Posts: 150
Joined: Sun Sep 01, 2002 3:14 pm
Location: smelson
Contact:

efa

Postby Ariana » Thu Feb 06, 2003 12:03 am

hey norman :mrgreen:
i'll bring chrissi round to yer castle on the hill and we can eat wedges and hummus until we're content.
dibs you eat the big wedges
Light a candle for the sinners set the world on fire.


Return to “All archived posts prior to 16-04-05”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests