Search found 158 matches

by seeyainthepit
Sat Jul 22, 2006 4:43 pm
Forum: Upcoming Events
Topic: MUCKMOUTH BIKINI JAM - THIS SATURDAY - 420
Replies: 36
Views: 3087

Shin Akuma wrote:Aahhhh muckmouth is fuckin GAY, and not the cool type of gay either.

The type of gay where you sit around, do 'p', and talk about how cool koston 1's were.



Wow how'd you know that :oops:
by seeyainthepit
Thu Jul 20, 2006 10:38 pm
Forum: Upcoming Events
Topic: MUCKMOUTH BIKINI JAM - THIS SATURDAY - 420
Replies: 36
Views: 3087

Dick Dynamite wrote:Dumb girls, shit music, and people who think they're funny?



I'll pass.



Pity you're in Hamilton

We would have loved to have seen you there

Ps Broaden your horizons bud 8)
by seeyainthepit
Tue Jul 18, 2006 6:42 pm
Forum: Upcoming Events
Topic: MUCKMOUTH BIKINI JAM - THIS SATURDAY - 420
Replies: 36
Views: 3087

This will be dope :)
by seeyainthepit
Sat Feb 18, 2006 1:29 am
Forum: Music
Topic: "GUNS N' ROSES - I.R.S." LEAKED
Replies: 19
Views: 1201

Duff wrote:YOU BUNCH OF COCKSMOKERS. IT'S FUCKIN GREAT STUFF.
IM GONNA MOVE INTO AXELS CAR PORT MID YEAR....MAYBE HELP
HIM OUT WITH SOME YARD WORK AROUND HIM MASSIVE PROPERTY.
AND GET THE LEAVES OUT OF HIS MASSIVE POOL.


HATERWOOD 8)
by seeyainthepit
Sat Feb 18, 2006 1:26 am
Forum: Reviews
Topic: THE BOWL OFF!!!
Replies: 11
Views: 977

I loved how noone knew what was going on......

and how everyone was so shit!

ps dont you just wish theyd show the streakers :arrow:
by seeyainthepit
Sat Feb 18, 2006 1:25 am
Forum: Reviews
Topic: little britain
Replies: 60
Views: 3632

Trailer Park Boys. Word to that Haven't seen little britain, nothing beats the office though so why try anymore............ The ricky gervais podcasts are the best thing.......EVER ya seen rickys other show 'extras' aye? its perfec. Nah actually i havent got off my ass to source this yet I'll have ...
by seeyainthepit
Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Forum: Reviews
Topic: little britain
Replies: 60
Views: 3632

Sicinius wrote:Trailer Park Boys.


Word to that

Haven't seen little britain, nothing beats the office though so why try anymore............

The ricky gervais podcasts are the best thing.......EVER
by seeyainthepit
Sat Aug 20, 2005 8:39 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: Cheap places to stay in AKL
Replies: 15
Views: 913

park bench or lurk in a net cafe.....both free options
by seeyainthepit
Sun May 08, 2005 4:57 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: SXE Graffiti
Replies: 177
Views: 10743

nice :onfire:
by seeyainthepit
Sun May 08, 2005 4:55 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: Cute Baby pix
Replies: 49
Views: 3062

Image

Image

meeeeeee 8)
by seeyainthepit
Sun May 08, 2005 4:53 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: SXE Graffiti
Replies: 177
Views: 10743

haven't been on this forum for months and yet the straight edge vs. the rest war is still going on! gotta love the unity in the punk music scene, o sorry the punk hardcore and ska scene... :lol:
by seeyainthepit
Sun May 08, 2005 4:51 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: ART THREAD
Replies: 33
Views: 2435

daim is ill
you know earsnot personally?
"treating every night like it's new years eve" :lol:
by seeyainthepit
Sun May 08, 2005 4:44 pm
Forum: Reviews
Topic: fuck the mint chicks
Replies: 523
Views: 29561

infamous_dudes wrote:Sacer & Earsnot.... elam kids might like these guys coz they were in vice. :roll:


are you talking about that Irak article?
by seeyainthepit
Sat Jan 22, 2005 1:42 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: BDO 05 Review
Replies: 111
Views: 5815

basic fate saw basically every band i didnt
the streets were mean
atmosphere was mean
beastie boys had the most entertaining show o except for slipknot who r just plain shite, their fans included...
by seeyainthepit
Fri Jan 21, 2005 2:53 am
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: snoop dogg rhythm and gangsta...
Replies: 23
Views: 1088

snoop is crappppp
the game is where it's at 8)
by seeyainthepit
Fri Jan 21, 2005 2:48 am
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: Lars Frederiksen and the Bastards - The Viking
Replies: 16
Views: 1054

good cd
my life to live probably the best song
by seeyainthepit
Wed Jan 19, 2005 11:30 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: big day out roll call
Replies: 82
Views: 3163

look for the thug 8)
no seriously...
pity they couldn't have included more punk acts
missing teeth and the wbc wud be so much better than dei hamo or concord dawn, and so much cheaper?!
owel not enough people pulling power from those bands i guess
by seeyainthepit
Tue Jan 11, 2005 5:29 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: R.I.P Bryce Mills
Replies: 75
Views: 25617

RIP Hate
by seeyainthepit
Sat Dec 04, 2004 6:48 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: ::: STOP, DROP A SHIT FEST 04 ::: WHAKATANE
Replies: 87
Views: 8030

:lol: heard rowan talking 'bout what happened on wednesday.
didn't really believe it until i read all this, they have always been a funny group of people :lol:
glad he's ;eaving my school so the next outBURST of his ummm doesnt affect me :wink:
by seeyainthepit
Sun Nov 07, 2004 12:18 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: Mafia
Replies: 5
Views: 557

Mafia

by seeyainthepit
Wed Jul 28, 2004 4:37 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: Which do you prefer? Elvis or the Bettles?
Replies: 18
Views: 744

haha i just put on a Beatles song, then i looked through the threads and se this, Beatles fo' sure!
by seeyainthepit
Wed Jul 28, 2004 4:22 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: BDO 05
Replies: 184
Views: 7574

Rancid would be great, The Cure would be cool, Dropkick Murphys? even tho recently been
ummm for hiphop the nz groups shud be ok: MoS, Frontline, FastCrew etc
but for the overseas hiphop seems to be gettin better every year, i wonder who theyr gona pick this year
by seeyainthepit
Mon Jul 26, 2004 8:12 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: BDO 05
Replies: 184
Views: 7574

important! the girl in the magic basketball singlet in the fast crew video, is none other than millie holmes, paul holmes's daughter, famous for having a party and losing her dad's important diary with his contacts also famous among certain priveleged boys for her legendary ... hand dexterity haha ...
by seeyainthepit
Mon Jun 28, 2004 4:01 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: games
Replies: 4
Views: 388

Car cricket
I spy
Corners
Everyone annoy someone
by seeyainthepit
Mon Jun 28, 2004 3:04 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: Baby Photo Bake Off!
Replies: 77
Views: 12605

Image

Image
by seeyainthepit
Sun May 02, 2004 2:21 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: Old members - something I bloody love!!! Cheeses Christ
Replies: 18
Views: 1137

it did have a guy pissing but it wasn't gavin i don't think, plus it was in dunedin lol but damn he was a stupid bugger getting trapped in that garden area! :lol:
by seeyainthepit
Sun May 02, 2004 2:13 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: Who are th HOT twins at shows
Replies: 29
Views: 1708

or maybe -Hadleigh-
=-blackninja-
:roll:
by seeyainthepit
Sat May 01, 2004 7:22 pm
Forum: Current Affairs
Topic: I HAD BETTER REVEAL MYSELF TO THE PUNKAS JURY
Replies: 513
Views: 49628

:lol: this whole drama is so hilarious, you're lucky they didn't all lay into you, but what they did was cowardly.
this kind of stuff happens on many other forums, but usually ends in more than a couple of punches.
by seeyainthepit
Fri Apr 23, 2004 3:58 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: Franz Ferdinand
Replies: 31
Views: 1642

i like the starting, then i just skip tracks
by seeyainthepit
Fri Apr 23, 2004 3:46 pm
Forum: All archived posts prior to 16-04-05
Topic: OK, whos in the rabble street team.
Replies: 122
Views: 5082

chaosandriot wrote:arrr....chazz and rupe are english

their heritage yeah, their accent-sometimes

Go to advanced search