Search found 1123 matches

by haylee
Fri Nov 25, 2011 11:53 am
Forum: Miscellaneous
Topic: 10 years on punkas
Replies: 53
Views: 7852

Re: 10 years on punkas

im here too look look - not for a while but hello!
by haylee
Sun Jan 10, 2010 2:03 am
Forum: Miscellaneous
Topic: What ever happened to these punks?
Replies: 74
Views: 5630

Re: What ever happened to these punks?

two with 'ee' on the end? i know haylee from auckland or somewhere who has lived between melbourne and welly for ages, and im pretty sure is you and not doomkitten, which would be weird. oh its phil by the way, dodgy ginga from tauranga. dude chrissy from hamilton as in cat one is doom kitten. not ...
by haylee
Thu Dec 31, 2009 9:24 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: What ever happened to these punks?
Replies: 74
Views: 5630

Re: What ever happened to these punks?

Anyone know what Vegan Haylee is up to? (dunno if she even posted on here - from Wellington - short - has glasses). haylees in melbourne i saw her the other day. actually maybe shes not anymore, it was like a week ago. But i expect shes still here. Chrissie cats = I saw her a few times in wellingto...
by haylee
Thu Dec 31, 2009 9:10 pm
Forum: Upcoming Events
Topic: ANYONE IN MELBOURNE
Replies: 10
Views: 1353

Re: ANYONE IN MELBOURNE

heya, they played last night as well... too late for that now... ill be there toniht woop woop theres also a gig tommorow in footscray, new years recovery... i cant remember all the bands that are playing, but its at a venue called vedette. its reeeeeeeal close to footscray station, its on nicholson...
by haylee
Fri Nov 20, 2009 7:24 am
Forum: Vegetarian and Vegan
Topic: i just thought id share...
Replies: 16
Views: 2846

Re: i just thought id share...

yeah,

punk rock falafel,

pssssh,
by haylee
Mon Oct 12, 2009 10:33 am
Forum: Vegetarian and Vegan
Topic: i just thought id share...
Replies: 16
Views: 2846

Re: i just thought id share...

ARGH



its not fucking falafel.






yeah from voner in berlin.

mean as
by haylee
Sat Oct 10, 2009 2:57 am
Forum: Vegetarian and Vegan
Topic: i just thought id share...
Replies: 16
Views: 2846

i just thought id share...

so the other day i had a vegan doner kebab

it was very exciting

seitanish stuff cooked on a spit (is it called a spit when they're upright? i dont know)

with all the usual

fuck yeah, it was mean. go berlin!
by haylee
Sat Oct 10, 2009 2:54 am
Forum: Miscellaneous
Topic: Punk in Japan/Squats in Europe? (going on holiday)
Replies: 10
Views: 1805

Re: Punk in Japan/Squats in Europe? (going on holiday)

for uk this is handy... http://www.myspace.com/punkmetalhardcore go into the pictures or photos or whatever its called section and it has shitloads of flyers for gigs all over the place posted....
by haylee
Sat Oct 10, 2009 2:51 am
Forum: Upcoming Events
Topic: Conniption @ HAPPY 10th October w/
Replies: 8
Views: 1000

Re: Conniption @ HAPPY 10th October w/

ah that looks fun i wish i was in wellington!
by haylee
Thu Mar 19, 2009 3:48 pm
Forum: Reviews
Topic: haylee's 21st
Replies: 15
Views: 1645

Re: haylee's 21st

cheers all for coming cheers to all for gear and cars cheers to nik for sorting sound stuff and pa sorry im a bit slow at this review business, had a sweet time nice sunshine lets have more fun i n parks!!! cops came and left, noise control came laughed and left, sweeeeeeeeeeeeeeeeeet as!!!!! yuip.
by haylee
Wed Mar 04, 2009 8:57 pm
Forum: Upcoming Events
Topic: Im TURNIN 21 SO TIME FOR A PUNKS PICNIC - WELLINGTON 7th mar
Replies: 20
Views: 1738

Re: Im TURNIN 21 SO TIME FOR A PUNKS PICNIC - WELLINGTON 7th mar

yeah heard about that, doesnt sound like it was too much of an issue really...

all go for saturday fuck yeah party time :drinking:
by haylee
Tue Mar 03, 2009 9:22 pm
Forum: Upcoming Events
Topic: Im TURNIN 21 SO TIME FOR A PUNKS PICNIC - WELLINGTON 7th mar
Replies: 20
Views: 1738

Re: Im TURNIN 21 SO TIME FOR A PUNKS PICNIC - WELLINGTON 7th mar

ahhh its got a mini ramp and a half pipe yeeeeeeeeeeeah. If you look it up on maps... Its right on the corner of curtis and whitehead sts, you can take the number 3 bus and walk up old karori rd to it, or you can take the 14 to the end o the line and walk through the park... if you drive theres a ca...
by haylee
Mon Mar 02, 2009 11:40 pm
Forum: Upcoming Events
Topic: Im TURNIN 21 SO TIME FOR A PUNKS PICNIC - WELLINGTON 7th mar
Replies: 20
Views: 1738

Re: Im TURNIN 21 SO TIME FOR A PUNKS PICNIC - WELLINGTON 7th mar

chheers folks,

sweet so the details are as follows, so far, punchbowl, malparido maybe more?~?~?!?!

starts at 1pm, bands approx 2pm.
rain venue? Riddiford st...

Image
by haylee
Wed Feb 25, 2009 11:22 pm
Forum: Upcoming Events
Topic: Im TURNIN 21 SO TIME FOR A PUNKS PICNIC - WELLINGTON 7th mar
Replies: 20
Views: 1738

Im TURNIN 21 SO TIME FOR A PUNKS PICNIC - WELLINGTON 7th mar

Hi... as per above, finally im turning 21 haha sweet so heres the deal so far, sat 7th of march punks picnic... bands tbc 100% will update.. and venue? That skate park in karori with a half pipe and mini ramp... will update with better details, haha, just thought i should actually post it.. so yeah....
by haylee
Tue Jan 27, 2009 2:39 pm
Forum: People/Places Wanted
Topic: TWO large rooms, amazing views, newtown welly
Replies: 2
Views: 757

Re: TWO large rooms, amazing views, newtown welly

hey where abouts is this
by haylee
Sun Dec 28, 2008 9:10 pm
Forum: People/Places Wanted
Topic: BOY DO WE HAVE A DEAL FOR YOU!!! (wellington....)
Replies: 24
Views: 3014

Re: BOY DO WE HAVE A DEAL FOR YOU!!! (wellington....)

hey hey hey

as far as i know the rooms still available athome!

Come on come all who wants to join our happy homestead
by haylee
Thu Dec 25, 2008 3:14 pm
Forum: Upcoming Events
Topic: New Year's Eve in Auckland?
Replies: 28
Views: 1968

Re: New Year's Eve in Auckland?

Im gonna go sit by the Yarra somewhere and drink vodka. somewhere where there are minimal aussies. once upon a time i sat by the river and there was people practicing rowing and some guy wasnt lookin where he was going, he rowed straight into a rubbish trap, then proceeded to fall out of his boat i...
by haylee
Thu Dec 25, 2008 3:08 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: what DID you get for christmas?
Replies: 95
Views: 4791

Re: what DID you get for christmas?

:?
by haylee
Thu Dec 25, 2008 3:05 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: curry in wellington
Replies: 15
Views: 1033

Re: curry in wellington

hey if your wanting curry today i know that its either tulsi or the place next to it in cuba mall is definatly open i remember seeing a YES WE're OPEN CHRISTMAS DAY thing in the window... dunno till what time though
by haylee
Sat Dec 20, 2008 11:36 pm
Forum: Buy/Sell
Topic: WANTED: tartan pants/shorts
Replies: 170
Views: 9913

Re: WANTED: tartan pants/shorts

:lol:
by haylee
Sat Dec 20, 2008 10:43 pm
Forum: Buy/Sell
Topic: WANTED: tartan pants/shorts
Replies: 170
Views: 9913

Re: WANTED: tartan pants/shorts

im deeply hurt you know
by haylee
Sat Dec 20, 2008 10:37 pm
Forum: Miscellaneous
Topic: How to be a Bubblegum Punk
Replies: 68
Views: 3395

Re: How to be a Bubblegum Punk

lol @ yu's



i dont have anything constructive to add bu just wanted to say i appreciate the LOL!!!@@!!!@!@!!!! ROFL!!!! OMG WTF factor of this visit to punk as today
by haylee
Sat Dec 20, 2008 10:22 pm
Forum: Buy/Sell
Topic: WANTED: tartan pants/shorts
Replies: 170
Views: 9913

Re: WANTED: tartan pants/shorts

hhahahahahaha thats ahaha
by haylee
Thu Dec 18, 2008 4:36 pm
Forum: Buy/Sell
Topic: WANTED: tartan pants/shorts
Replies: 170
Views: 9913

Re: WANTED: tartan pants/shorts

hmmm quite possibly
by haylee
Thu Dec 18, 2008 3:36 pm
Forum: Buy/Sell
Topic: WANTED: tartan pants/shorts
Replies: 170
Views: 9913

Re: WANTED: tartan pants/shorts

HAHAHAHAHA I ACTUALLY LAUGHED OUT LOUD HAHAHAHA FUCK

i'd do the quote thing but i forgot to go back.

You should ask dead baby though really, he got some for $120 a few years back... might've declined in value could be a bit cheaper, dunno if he'd be willing to part with em though...
by haylee
Thu Dec 18, 2008 3:23 pm
Forum: People/Places Wanted
Topic: BOY DO WE HAVE A DEAL FOR YOU!!! (wellington....)
Replies: 24
Views: 3014

Re: BOY DO WE HAVE A DEAL FOR YOU!!! (wellington....)

there must be someone.

come on.

honestly
by haylee
Thu Dec 18, 2008 3:21 pm
Forum: People/Places Wanted
Topic: BOY DO WE HAVE A DEAL FOR YOU!!! (wellington....)
Replies: 24
Views: 3014

Re: BOY DO WE HAVE A DEAL FOR YOU!!! (wellington....)

is there anyone actually interested?
by haylee
Wed Dec 17, 2008 2:31 pm
Forum: People/Places Wanted
Topic: BOY DO WE HAVE A DEAL FOR YOU!!! (wellington....)
Replies: 24
Views: 3014

Re: BOY DO WE HAVE A DEAL FOR YOU!!! (wellington....)

ps

ill remember to pass on that grope for ya
by haylee
Wed Dec 17, 2008 2:30 pm
Forum: People/Places Wanted
Topic: BOY DO WE HAVE A DEAL FOR YOU!!! (wellington....)
Replies: 24
Views: 3014

Re: BOY DO WE HAVE A DEAL FOR YOU!!! (wellington....)

hi

sometime in the near future we need someone to move in. It doesn't have to be tomorow but sometime soon(ish)

???
by haylee
Sat Dec 13, 2008 4:50 pm
Forum: People/Places Wanted
Topic: BOY DO WE HAVE A DEAL FOR YOU!!! (wellington....)
Replies: 24
Views: 3014

BOY DO WE HAVE A DEAL FOR YOU!!! (wellington....)

COME AND JOIN OUR HAPPY HOUSEHOLD Currently located at ahem, 42a Riddiford St... Though Travis will explain to you that its a spaceship... so who knows..... Heres the dealio its a NINETY DOLLAR A WEEK sweet sweet bargain of a lifetime, for your measly $90 you get a super cool multi level room to liv...

Go to advanced search